Terug naar blog

NAUTICA van redactie naar community

NAUTICA van redactie naar community

De manier van samenleven en dus ook communiceren is met de opkomst van de digitale communicatie en de toestellen die deze ondersteunen ingrijpend veranderd. Wie tot voor kort onderaan de trap ging roepen dat het eten klaar is, zet nu beter vanuit de keuken een Facebook of Whatsapp berichtje op de smartphone. Iedereen zal sneller aan tafel zitten.

 

Ook daarom verdeelt NAUTICA haar redactionele energie al een tijdlang over drie kanalen: de Facebookpagina, de website en het gedrukte tijdschrift.

 

In de nabije toekomst zullen deze drie kanalen nog meer geprofileerd worden om samen een NAUTICA-kern te vormen:

• NAUTICA-Facebook: snelle, vlotte en grotendeels visueel ondersteunde berichten

• NAUTICA-website: meer uitgebreid nieuws, aankondigingen maar ook online faciliteiten (inschrijvingen enz.)

• NAUTICA-magazine (gedrukt): uitgebreide reportages en achtergrondinformatie, riant voorzien van illustraties

 

Op dit manier kunt u sneller en vlotter het NAUTICA-nieuws volgen, maar voortaan ook actief suggesties doen, vragen stellen of commentaar geven.

 

De redactie ziet deze evolutie als een versterking van het aanbod en een vooruitstrevende manier om interactief met de lezers, volgers om te gaan.

Ga dus nu online en laat ons weten wat u ervan vindt. Geef opmerkingen en suggesties, stel vragen of laat weten hoe we u nog beter van dienst kunnen zijn. NAUTICA lezen zal alleen maar vlotter gaan.

Website: www.nautica-magazine.be/

Facebook: www.facebook.com/Nautica-magazine-312903342109420/